Zoeken in deze blog

Follow Me on Pinterest

Instagram

Instagram

woensdag 9 oktober 2013

Maaltijdsalade geitenkaas



Dit recept maak ik regelmatig, super simpel en erg lekker!!

Ingrediënten:



Kook de pasta volgens de gebruiksaanwijzing, hoeveel je gebruikt hangt af van het aantal mensen wat mee eet. Ik gebruik voor met ons twee ongeveer 125gr. (niet veel maar ik beperk mijn koolhydraat inname)

Rooster de pijnboompitten, hoeveelheid ook weer naar smaak.

Scheur de rucola en stop het in een schaal.

Snij de avocado, paprika en tomaatjes in stukjes en stop ze bij de rucola in de schaal.

Voeg de gekookte pasta en de geroosterde pijnboompitten toe.

Verkruimel de geitenkaas boven de schaal (ik doe dit expres nadat ik de pasta heb toegevoegd, door de warmte van de pasta smelt de geitenkaas een beetje.)

Voeg de honingmosterd toe naar smaak. Net als de kruiden. (zout en peper kan ook prima, deze gemende kruiden komen bij Ekoplaza vandaan en zijn erg lekker!)

Als laatste voeg ik meestal nog een beetje extra honing toe.



 
Eet smakelijk!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten